onsdag 3. mars 2010

At the end of the day

satan jeg er sliten i huet x) Nå har jeg pakket ned 2 pappesker, hvorav den ene inneholder cd og dvd samlinga, og den andre inneholder masse random pikkpakk (haha, morsomt ord!)

Det som er typisk for meg er at jeg aldri vet hvor jeg skal begynne, så da må jeg tenke masse, og det er ikke bra for min lille hjerne, tro meg! Men kommer da i gang etter hvert, nå trenger jeg egentlig bare å pakke ned klær og slikt, så er man good to go. Gah, fredagen kan ikke komme fort nok!

Gleder meg til å komme vekk fra Oslo, liker ikke utviklinga byen har hatt de siste åra. Nei fysj og æsj! Og så skal det bli herlig å bo med min kjære. Selv om det betyr at vennene mine blir et stykke lenger unna. Men ikke så langt unna at det ikke går ann å møtes innimellom da, heldigvis :)...

men æææææh! Gleder meg!

Sleeping time!

Ingen kommentarer: