onsdag 17. mars 2010

Rock You Tonight

Sweet day, eh?

Her sitter vi og sløver, og elsklingen min driver å bestiller sånne billetter som gjør at man kan fly til Spania til sommern, og jammen meg tilbake igjen også gitt! Merkelig hva man kan få til i disse dager :)

Det har vært en fin dag i dag :) Badeinnredningshopping på ikea, en liten tur på bauhaus for å se etter sånn greie til vasken som det kommer vann ut av, og mat på liertoppen. Meeeeeen, så var det en ting til da, som i grunn har vært et relativt klart høydepunkt:)

Som man vet, så er det Rock The Boat på lørdag, på stena line. Der er det jo selvfølgelig en streng 23-årsgrense, noe som gjør at om jeg skulle dit, så måtte jeg ha med enten mor eller far. Jadda, lykke til med det. Ikke vits å spørre en gang. Og siden jeg hadde fryktelig lyst til å se de bandene som skal spille, og absolutt spesielt Firehouse, så ble det sånn halvveis verdens undergang for min del. Nei, jeg overdriver ikke.

Og der kommer dagens høydepunkt inn. Siden jeg var ufornøyd med tilværelsen pga alt dette, så fant min kjære ut at han skulle gjøre noe herlig for meg. Så uten at jeg visste om det, så sendte han like gjerne en mail til Bill Leverty, og styra og årna med å få til et møte når de kom til Oslo. Det var veldig lurt gjort, for det var nettopp det vi gjorde i dag:D *happyhappy*

Brannhusgutta skulle lande litt over 12 på gardermoen, så da skulle vi vel i grunn dra innover rundt halv 11. Vel, det skjedde ikke, så vi var en stund bak skjema for å si det sånn. Klarte heldigvis å ta igjen litt tid osv, så vi rakk det i grunn akkurat. Nesten med en gang vi kom inn på gardermoen, oppdaget jeg CJ. Selv om jeg var litt småusikker, som jeg alltid blir når jeg ser sånne viktige personer, så var det lite tvil om at det var han. Da ble jeg sånn heftig satt ut, så jeg fikk problemer med å si at jeg så han. Fikk ikke noe som helst fornuftig ut av kjeften da. Ikke at det ofte kommer noe fornuftig ut av kjeften min, men you catch my drift, right? Ja.

Så dukket de andre opp også da, og da approachet vi dem, og jeg tror jeg holdt på å daue da. Så småskravlet man litt, fikk signert ene cd'en, og så fikk man et signert bilde, og så tok man et bilde:

Og så var det hejdå. Kan si det var en noe glisende Maia som gikk vekk fra gjengen. Var ikke lite fornøyd da, nemlig. Høhø....

Herlig..... Kjærsten min er aller aller aller best i hele unifuckingverset <3

1 kommentar:

Glam Roxx sa...

jegerikkemissunneligidetheletatt!!! :D