mandag 15. mars 2010

Paranoid

Her om dagen hadde jeg en heller merkelig og udigg opplevelse. Det var sånn ca midt på natta, og gubben var på jobb, og jeg skulle legge meg. Pga en soveromsdør som var litt vanskelig å lukke (noe som viste seg å være noe ledninggreier som lå i veien og sånn) så kom det litt lys inn, og da ble det noe skygge og sånt på persiennene. Da så det plutselig ut som om det sto noen utafor vinduet. Skummelt! Men etter noen sekunder skjønte jeg at det bare var skyggen fra noe som står oppå tv'en. Da føler man seg lur da :) Men, så er jo jeg så fint laget, at med en gang jeg får en følelse som det, så tar det tid før jeg får shaka den av. Haha. Men denne gangen tok det ikke FOR lang tid da.

Har hatt noen sånne greier tidligere også, for lenge siden. Det værste var da jeg var inne i trøndelags dype skoger (haha, nei. Et lite område med noe trær bak et lite sånn "grendehus" eller hva man skal kalle det.). Var på ferie med modern, mormor og morfar, og jeg pleide å gå bak der for å smugrøyke x). Da hadde jeg for vane å ta masse mobilbilder, bare for "moro" skyld. Så skulle jeg ta et bilde av meg selv. Da jeg skulle se på bildet, så ble jeg driiiiitskremt, for det så ut som en kompis av meg sto rett bak meg. Det var da selvfølgelig bare noe greiner og blader som da tydeligvis hadde gitt en fin skygge eller noe, husker ikke helt siden det er noen år siden, men jeg synes det var freaky at det faktisk ligna på en spesifikk person jeg kjenner. Han var selvfølgelig i Oslo, og kunne derfor ikke stå rett bak meg. Hadde han faktisk gjort det hadde jeg vel i grunn gått i bakken relativt fort :p

Andre paranoide tanker kan også lett dukke opp i mitt lille rare hode. For eksempel hater jeg til tider å gå over veien hvis en bil stopper for meg, fordi "den kommer garantert til å kjøre med en gang jeg er foran", eller hvis det er en bil relativt kort unna, og jeg går mot et sted, f.eks en inngangsdør, da får jeg helt noia og går mye raskere, fordi jeg er sikker på at bilen skal kjøre over meg x)

Men, nok om det.

Ny laptop er på plass! Deilig å faktisk kunne sitte hvorsomhelst og slippe å ha en dum ekstern skjerm som må kjøpes kabel til annenhver måned fordi det kommer stygge fargeskjær når kabelen er slitt osv... ! Det er nemlig ikke noe særlig.

well, I'm out.

Ingen kommentarer: