tirsdag 9. mars 2010

Crazy Things

Meg er trøtt, og skal gå å legge meg. Kongsberg er et koselig sted å b0.

Helgen gikk med til flytting og tilhørende utpakking, men man fikk også tatt seg noen drammer og gått på en aldri så liten konsert på lørdagskvelden. Bandet het Trell, og de skulle visst spille det beste av rock, alt fra AC/DC til Dumdum boys. Veeeel. De spilte 3 AC/DC låter, og masse norsk rock. Så ALT fra AC til Dumdum var det vel ikke akkurat... høhø. Men det var bra allikevel, ikkenoe å klage på at all.

Forøvrig så lærte jeg noe nytt under konserten også; Meg skal slutte å spraye håret til folk ned med hårspray, for så å tenne på røyken dems et par timer senere når jeg i grunn er litt for full til å burde ha lov til å i det hele tatt ha en lighter på meg. Da kan det plutselig lukte vondt. Haha.

Søndagen ble daffe-dag deluxe, med et par artige filmer og slækking på soffan. Deilig det.

Legge seg ja....

Ingen kommentarer: