mandag 22. februar 2010

Gotta love it

Meg er sliten og tiltaksløs i dag. vært fullt kjør på jobben, og bare...blæh:P
Og så har jeg blitt bitt av OL-basillen. Så på litt av hvert i helga kan man si x) Og så er man fortsatt litt støl etter bowling på fredag. FREDAG! BOWLING! STØL!?!?!? haha. nei, det er vel kanskje ikke så rart, var jo lenge siden sist. Det som er irriterende er at det bare er på den ene siden. Teit å gå rundt med en halv støl kropp og en halv normal en...Men morro var det. Bare synd at jeg ikke er noe god på det, because, you know... I hate losing. :p

Ellers, så går jeg og venter på våren og sommeren...langt unna!, og så gleder jeg meg til flytting. Ikke langt unna :D It's gonna be sweet. Et par praktiske ting som må årnes først da, noe jeg er litt treig med. men ska få gjort det snart, altså!! :)

Why am I even writing?

Ingen kommentarer: