lørdag 9. januar 2010

Baby it's cold outside

Deilig med helg igjen :) vært litt syk og sånn denne uka, det var ikke så stas. Jeg vil ha ny skinnjakke, men jeg finner ikke en sånn en som jeg vil ha til en pris jeg kan ta meg råd til. Det er heller ikke så stas, spesielt siden det har blitt en besettelse og jeg ikke får ro i sjelen før jeg får tak i en...høhø. Er da fryktelig så kaldt ute for tiden også. Tror ikke jeg synes det er så stas heller, faktisk. Faktisk så er det ganske så ustas! Vil ha sol og varme, og det så fort som bare faen! *Drømme seg vekk til sydligere strøk, havsus, palmer og innpåslitne vannmelonselgere på stranda*

Men, nå er det nok klaging, for nå skal jeg nemlig fortelle om dagen min :p hæhæ... I dag har man nemlig vært på ikea for å kjøpe ting og tang for å stæsje opp leiligheten til min kjære. Og så har man satt noe av de tingene og tangene på plasser hvor de passer fint. Og med ting og tang så mener man duftlys, and lots of it! Og her snakker vi alt fra sjokoladekake til nyvaska tøy. Er så morro med de luktene! Me totally likes! Og nå sitter jeg under dyna, den gode og varme dyna! Liker den dyna her.

Og så tenkte man å gå og få seg litt søvn før pus kommer hjem fra jobb :)
For søvn, det er man glad i, det. Søvn er herlig! Dessuten tror jeg det er sunnere for meg enn å sitte oppe midt på natta og kjederøyke og stappe i meg potetgull med dip med alt for mye hvitløk i, for så å skylle det ned med en liter cola hver gang:P (PS: jeg har planer om å bli sunn! eller, sunnere.)

Well, now I say good nite!

Ingen kommentarer: