fredag 1. januar 2010

...And a happy new year

Advarsel: Kan være sytete og klagete.


Jada, da var det 2010. Sjanglet inn i det nye året sammen med godjentene mine, og det merker jeg konsekvensene av meget godt akkurat nå! Er så klein at det ikke skulle vært lov. Så sitter jeg her, og synes fryktelig synd på meg selv fordi: Som sagt er jeg fryktelig klein, jeg hadde ikke planer om å gå ut døra i dag i det hele tatt men nå må jeg det fordi jeg må hente bankkortet mitt og sånn hos ida og jeg må kjøpe mat fordi jeg er fryktelig klein og har lyst på ekkel gatekjøkkenmat, jeg fryser selv om jeg sitter godt innpakket i dyna mi, jeg har av en eller annen grunn litt vondt i det ene øyet, og jeg savner kjærsten min altfor altfor mye, og han er langt unna og det er fortsatt noen dager til jeg får se han igjen og det liker jeg ikke for jeg vil se han NÅ. Så nei, det er ikke lett å være meg gitt.


Men, over til gårskvelden/natta :)

Ida kom til meg og så spiste vi frossenpizza, årna oss litt, og begynte så smått å drikke. I ni tiden fikk vi endelig beskjed om at vi kunne komme bort til Ida. altså, den andre Ida'en. Så da gikk vi dit da. Og så drakk vi der. Hadde det kjempekos :) og så litt før midnatt gikk vi ut for å stå på toppen av lia og se på fyrverkeri. Kjempefin utsikt.... så etter et par hendelser som man ble litt, nei rettelse, ganske satt ut av, og klokken var litt mer, så forsvant man inn igjen, for å drikke mer selvfølgelig. (Warning: geleshots = farlig nam)... og så gikk tiden, og så tidlig på morrakvisten kom Magne en liten tur innom også, det var koselig :) hmm. Mer alkohol, og til slutt hjem rundt 6 tiden en gang:) en meget artig kveld :)


Ciao!

Ingen kommentarer: