tirsdag 19. januar 2010

New tattoo

Har så jæææææææææævlig lyst på ny tatovering nå ass...driver og tenker og tenker og tenker..."hva? hvor? hva først?"... har nå kommet frem til et par ting.

Jeg tenker, det skal være noe mötley-opplegg, og høyt oppe på ryggen. Må bare finne ut nøyaktig hvilket motiv. Og DET er faen ikke lett, det kan jeg si med en gang. Har en liten idé, men er ikke heeeeelt 100% sikker. synes ideen er genial, men kom på den for ca 15 minutter siden, og har vært innom mange andre ideer... haha, nei det skal ikke være lett... og nå ga ida meg en ny fancy ide her, og den hadde blitt awesome, men det er nok mye jobb (og penger) med den gitt :P så nå skal jeg søren meg prøve å få den litt ned på papir (eller, skjerm xD)


men, over til noe annet. Jeg har vært klønete og hatt uflaks i dag, haha. Typisk meg, det. Og så fikk jeg meg verdens største latter når jeg sjekket ut noe på facebook, men det trenger vi ikke å gå nærmere inn på ;)

Og så er det sånn, 10 dager til London, og jeg gleder meg noe så jævlig, elsker den byen. Blir min 4. gang der, og langt i fra den siste!

I morra skal jeg finne på ett eller annet med min kjære, det blir heller ikke dumt, cause I misses that guy alot right now. Bare slite seg gjennom arbeidsdagen først :P

hoho. That's all, folks!

1 kommentar:

Glam Roxx sa...

uuuuh! tattis :D hold meg oppdater 'a! :D