torsdag 14. januar 2010

Primal Scream

GAAAAAAAAAH >.< jeg vil ikke! altså, jeg er midt inni en aldri så liten ryddeseanse på rommet mitt. Kan ikke si det går veldig fort, fordi jeg er sliten. Og lat. veldig lat. Så tar mange lange pauser. Sånn for eksempel for å skrive litt her.

Jeg er litt økonomisk rævkjørt (ikke at det er noe nytt) pga en dum avtale med mor, + at jeg i går kjøpte nytt månedskort, som jeg allerede har klart å miste. Damn. Det herligste er at alle de gamle busskortene mine fortsatt er der. Alt unntatt det nye. SUUUUUUUURT!!!

Og jeg må jo ikke bruke særlig mye mer penger nå. hvorfor ikke? Because I'm...damdamdam...going to London :D om ca 2 uker. Greit å ha LITT penger da eller? ja det tror jeg jammen. Så de neste to ukene må jeg være jätteflink med mine skarve penger. Det SKAL årne seg. Hah. Will always find a way. Må man så må man, er det ikke sånn det er? Wii. Gleder meg til den turen kan man si. Synes Thomasen min sin var veldig smart med å "ikke gi meg et valg" :P tjohoo!

Nå ser jeg fryktelig frem til helgen også gitt. Blir deilig å slappe av litt, fylle litt, og alt det andre vanlige :)

ÆSJ. Jeg må rydde videre. må bli ferdi i kveld:P

Ingen kommentarer: