søndag 24. januar 2010

Bed of roses

hah, en seng med masse roser på, det hadde vært noe det. Vel. Jeg kan se for meg at det ikke er det mest behagelige å ligge på her i verden, og så hadde det vel blitt et helvete å rydde opp. Og hvorfor nevner jeg dette? Ingen anelse. Klokka er snart 4 på natta og det har vært en merkelig (men fin) dag. Derfor.

Nå gikk det akkurat opp for meg at jeg ikke har noe fornuftig å skrive om, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg fortsetter, men samme faen kan det være. Jeg sitter nemlig og hører på bon jovi, og det er kos!

Ikke er det mange dagene før man åker til London heller! weeeefuckingheee!

Æsjbæsj, jeg tar kvelden før kvelden tar meg!


Note to self: Slutt å høre på sanger man vet man blir fryktelig sentimental av midt på natta når man egentlig burde ha lagt seg for flere timer siden. det er bare ikke lurt.

Ingen kommentarer: