tirsdag 8. desember 2009

when I look into your eyes

er fortsatt glad, jeg :)

Helgen var fin. Dro til kjærstepusen min på fredag. Så spiste vi god mat, drakk, og dro på show. Jukebox heroes. Artig liten gjeng som sang sanger av alt fra elvis til KISS :) og så dro vi videre på pub, hvor jeg fikk hilse på noen kompiser og slikt. og så ble jeg veldig god venn med sivert. selv om sivert er sur.

På lørdag, da var jeg ikke så glad i sivert lenger. Sivert fikk meg nemlig til å føle meg slapp og jævlig. Men jeg kommer nok til å glemme det til neste gang jeg hilser på sivert. Men, vi sto opp, var slappe, og så dro vi inn til Oslo. Da fant vi hotellet vårt. og så slappet vi av på det. Med mat fra peppes som ble billig. veldig billig i forhold til mengden. Og så drakk vi igjen. Så gikk vi på elm street. der spilte Bai Bang og Vain. Det var bra konsert. Så dro vi tilbake på hotellet. så sov vi.

Så var det søndag. Da våknet vi. og så spiste frokost. og så sov litt igjen. og så måtte man sjekke ut. Så hang man i byen, var på julemarkedet på rådhusplassen. Og så var vi på kafeen (det finnes bare en kafe)...og så på julemarkedet igjen. Det var litt kos der. Og så måtte pus dra hjem :( så da dro jeg hjem, og så gikk jeg og tina en fin liten tur etter det.

I går, da var jeg på kurs igjen. men bare for å få årna med praksisavtale osv. For jeg har nemlig fått meg praksisplass takket være Idaen min! Så nå skal jeg og henne jobbe på samme sted, og det gleder man seg veldig til :D.... etter kurset så var jeg hjemom en liten tur, før pus kom og hentet meg, så dro vi på bryn, for han fikk låne leiligheten til sin ex :) så var vi der, slappet av og koste oss med film og frossenpizza med pastasaus på (egentlig den KIMS ferdigdippen, men den smakte pastasaus!)...så kjørte han meg hjem, og så sovna jeg med en gang...

I dag dro jeg dit igjen, så så vi mere film, og så var jeg og besøkte mormor, før det ble kaffetur med ida :)

har fri denne uka, så blir et par dager med slasking, og så gleder jeg meg veldig til fredag for da skal jeg til kjærsten min igjen :) og det blir nok bra, for meg savner han hele tiden når meg ikke er med han. for han er bestest <3 og om 45 min fyller han 26, så hipp hipp hurra! :)

Sleaze ya <3

Ingen kommentarer: