torsdag 17. desember 2009

Rockin' around the xmas tree..

Julestemninga er på topp :D er nesten ferdig med alle gavene, mangler bare et par. Og masse god julemusikk er funnet frem, egentlig for et par uker siden men...pytt pytt!

Nå ser jeg fryktlig frem til helgen :) ska til sarpsborg med pus og drikke å ha det morro, og så blir det litt harryshopping i sverige og sånn også... yey! me likes that!

Var forøvrig ute med pus i går å... loking etter mat på alnabru...vi fant ikke:p dro til byen, og sleit med å finne sånn parkeringsplass. når vi endelig fant en hadde jeg begynt å bli litt smågrinete, siden jeg var frossen og drithungrig, men jeg måtte selvfølgelig gå på skojakt før man kunne gå å finne mat:P men det gikk til slutt, endte opp på kafeen, og etter hvert kom sigbjørn også.

Koselig kveld... så dro jeg og thomas hjem til meg, litt sånn for at han sku få hilse på modern, men hu var ikke heime gitt:P så tok kvelden slutt, og det likte ikke jeg :(

MEEEEN.... *glede seg til i morra * :D

Sleaze ya!

Ingen kommentarer: