torsdag 24. desember 2009

Have yourself a merry little x-mas

yey, julaften! meg liker det!

Noe som er litt sært, er at i går, så sovna jeg heftig når vi så på national lampoon's christmas vacation. Jeg og mamman min har alltid pleid å pynte tre, bestille pizza, og se den filmen. I den rekkefølgen. Og sånn var det også i går. Men så sovna jeg under filmen!!!! jeez, noe må være galt. ok, riktignok var ikke formen helt på topp og slikt... men....:(

Sto opp litt over 9 i dag. Vi skulle nemlig på kirkegården. That was a first. Så hjem, steke baguetter, lage kakao og se på tre nøtter til askepott <3 å nå er det snart Disney opplegget :D her i huset ser vi alltid den svenske. Før det åker til fattern, skal være der i år, og det gleder jeg meg til :)

ellers var jeg med kjærsten min fra fredag til i går, og når det nå blir noen dager uten, så merker jeg det veldig godt :P savn er noe dritt. haha. men men, et par dager skal man vel kunne overleve, eller hur?

nej, disney time!!!!

God jul folka <3

Ingen kommentarer: