torsdag 15. april 2010

Tandoori bag and shit

Howdy!

Nå har jeg ryddet litt opp på denne bloggen her, sletta gamle usaklige innlegg og sånn, fordi jeg bare ikke gadd å ha det her lenger. Så det så.

Var i Oslo i helga, for å passe pusetatten mens muttern var bortreist. Det var kos. Film og slikt på fredagskvelden, jentekveld hos Lene på lørdagen, det var kjempekoselig :) og så ting og tang på søndag og ting og tang på mandag, inkludert Indisk take-out food. Det var litt vanskelig for de som jobba på restauranten å sette på lokk, tydeligvis. Resultat:

Og alle hjerter gleder seg. Eller noe sånt. ikke. Og så kom man hjem igjen i går.

Nå skal jeg slutte å skrive for i kveld, for min elskede kjære Thomaskosepus som jeg elsker mer enn livet selv maser om å se på friends, og har gjort det en stund også.

ciao.

Ingen kommentarer: